Reasons

Har du nånsin befunnit dig på en dagsfärsk blogg och undrat varför skaparen tyckte att just du ska läsa, kommentera och bry dig?
 
1. Hen kanske vill belysa problem och förmedla kunskap som kan vara nyttig?
2. Eller vill hen avdramatisera allt jobbigt genom att skriva om sin tråkiga frukost?
3. Alternativt så har hen en snygg kropp att visa upp och göra er självmedvetna? 
 
NIX NIX NIX FIDELIX!
 
Jag gillar att skriva, underhålla, provocera och dela med mig av mina mindre begåvade stunder. Fick nyligen diagnosen ADHD efter 26 jävla år. Ja, jag svär också. Har du något emot det kan du skriva en lapp med dina önskemål och lägga den i åsiktslådan du antagligen har under diskbänken.
 
I övrigt så bor jag i en svensk stad med min sambo och vårat tjocka elände till katt. Hon snor mina strumpor som hon sedan gömmer under soffan.
 
Katten alltså, inte min sambo.
 
Nu är det dags att diska, till alla våras nöje...
 
Fridens liljor!
 
 
 

Kommentarer:

1 Kicki:

26 år är länge. Speciellt då de utreder typ lla barn numera :-/
Gillar din blogg tummen upp. Skriver själv inte för andra utan för min skull. Åsikter får man jämt men de åker i soperna de dåliga :-)

Svar: Haha, så sant som det är sagt. Hade såklart föredragit att få diagnosen tidigare, men det kunder varit mycket värre också. Tack så mycket. Det betyder väldigt mycket att få höra :)
Spritt

Kommentera här: